30 czerwca 2017 w Ecotech Complex w Lublinie odbyła się III edycja Konferencji Media - Marketing -Marka pt. „Nowoczesne trendy w marketingu”. Spotkanie dedykowane było wszystkich, którym zależy na rozwoju własnych przedsiębiorstw, budowaniu marek, wzroście sprzedaży produktów i usług.

Jak podkreśliła Agnieszka Gąsior- Mazur, Prezes Stowarzyszenia LKB - Rynek ulega dynamicznym przemianom, a biznes musi za nimi nadążać. Wspomaga go w tym marketing, dziedzina zarządzania, której zadaniem jest optymalne wykorzystywanie możliwości, jakie stwarza rozwój technologii informacyjnych. Żyjemy w czasach komunikacji totalnej, w których wygra ten, kto w porę skorzysta z najbardziej efektywnych sposobów dotarcia do potencjalnego odbiorcy. –

Co zrobić ? Od czego zacząć?

Piotr Lutek, prezes zarządu Synergia Sp. z o.o. wprowadził nas w świat konsumenta i jego oczekiwań oraz przedstawił w jaki sposób wiedzę o konsumencie przełożyć na strategię działania. Katarzyna Knoll i Albert Radomski z S.C. Group Polska S.A. pokazali nam jak zainteresować kupujących swoim produktem na Facebooku oraz czym jest remarketing – czyli dlaczego ten produkt ciągle za mną „chodzi”! Robert Stępowski, ekspert ds. marketingu terytorialnego i personal brandingu, założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl, przedstawił nam argumenty przemawiające za nawiązywaniem współpracy między biznesem a samorządem, podkreślał, że silna marka terytorialna jest istotna dla lokalnego biznesu. Agnieszka Smreczyńska- Gąbka- ekspert ds. planowania strategicznego rozwoju, zapoznała nas z cognitive sciense w innowacyjnych systemach modelowania strategii rozwoju przedsiębiorstw. Zobrazowała nam czym jest systematyzacja organizacji  i efektywne wykorzystanie jej zasobów oraz jak wykorzystać  nawigację w biznesie – mapy strategii rozwojowych. HR Manager- Agnieszka Jakubczyk- Latała z firmy Pol-Inowex, przekonała nas jak ważną rolę pełnią pracownicy w każdej firmie i co zrobić, aby zostali ambasadorami firmy oraz przyczynili się do budowania jej pozytywnego wizerunku. Michał Pilch z Techy Labs wprowadził nas w świat marketingu internetowego. Skupiliśmy się na efektywność działań i pozyskiwaniu klientów w Internecie., Prezes Trenty Solutions -Ted Tadeusz Karolak przekonywał dlaczego tak ważne są relacyjne formy zarządzania. Od czego zależy sukces firmy i jak nie popełniać błędów w komunikacji z pracownikami. Gościliśmy także przedstawicieli Politechniki Lubelskiej – prof. Tomasza Klepkę, który przedstawił jaką rolę ma spełniać dział marketingu w rozwoju innowacji w przedsiębiorstwie oraz dr inż. Anetę Tor-Świątek, która wprowadziła nas w kreatywny świat design thinkingu. Robert Olak właściciel ROmedia, przekonywał nas dlaczego współpraca z mediami jest ważna i jakie narzędzia powinniśmy wykorzystywać.

Na zakończenie konferencji wymieniliśmy się wizytówkami. Cytując raz jeszcze Agnieszkę Gąsior- Mazur: - Walka o klienta trwa. Budowanie marki przez firmę nie może być już ukierunkowane bezpośrednio na sprzedaż. Wygrywają marki emocjonalne i tylko te, które mają pozytywne konotacje. Coraz bardziej zyskuje na znaczeniu zaangażowanie społeczne firm i marek.

Już niedługo przedstawimy relację zdjęciową będzie również możliwośćv pobrania prezentacji.

Dziękujemy Państwu za udział, fantastycznym prelegentom i wszystkim partnerom konferencji!

 

 1a

                Bank Zachodni WBK                                                                             CS Group Polska

 

2

     Kancelaria Radcy Prawnego Aneta Bernat                    Techy Labs                               Lubelski Instytut Designu

 

                 3a

                                                                            Mikrobit

 

4a

 
« »
apis1 bigplay1  jsz  EUIC dwranna1 lewczuk1 wspa g
egen-gray elektromeks-gray modern_expo_gray SJ_oferta autopark gray  
telecomm-gray SONET3-gray pgf-cefarm-lublin-gray malinex logo1      
mikrobit logo Full Job  osm1 PPCC-GRAY bergers szstrona marek roszczewski
fotografika1 greenland1 hanesco1 honda1    logo brze
bps-logo-gray   logo_Asprim_grey logo sz kartonex_szare
ilan  inkubator podst pozytyw jpg    Millenium Leasing  YARIX
 
  FRL_grey          pekao k      
Gosciniec-gray   IMPEL-gray roztocze-gray    
  alert-gray Aqua-East-gray   Allia szare 
    stella-gray zeto_gray gospodarstwo rybackie g
energoserwis1 europa1 meblotap_gray factor1 fcrl1
 
rozek-gray
vena1 Rsz geomax1 grand1  
bps-logo-gray
 
 
  ing1 intrograf-logograyscale  bitsream g eac2 

 
uchman1 outdoor1 PGKiMRyki-gray logo_kolor
Bon appetit  waldi1 UPONOR_gray
mostostalpulawy1 progresschem1   inrecto g logobox1
proxim new gray  rapasz spomlek1   k2m

 

zamojska1 campanile1 logo warbo kolor bez biaego intemporis1 fra
cewar1 Wepa logo 2 wepa 
transip-gray instad-gray mon  luvi-gray
    AE LOGO 
logo-telkam PBF logo-krystian-gray
lift_gray pmbros_gray   VF-Concept-gray logoIBB-1
tw extra macrlogic sa millennium_gray  
EKO_TREND_gray POL-INOWEX_gray   treeden_gray Logo LST copy
ceramik_art_gray logokoronana 1  inkubator 1   romedia wersja podstawowa poziom 1
korn_gz_logo_gray korn_sj_logo_gray TZ sign variation A  Logo ABM Polska CMYK 1   
 Exoil  Fino melix g MEDI-SEPT     LED24SZ
      cukiernia-staropolska g     
fundacja-rozwoju-lubelszczyzny g geo g goniec g gorbi g   kabaret-mimika g kam-log g karya g
kk 
 
Konica-Minolta g krowki g  CAR GAZ logo1 copy
lubsad g Andpolsz  materne g mercure g
 
perla g porta g roltex g  logo 1  
  spoldzielczy-bank-piaski g targi-lublin g   tradma g  OSMBSZ